18 maj 2016

100 tys. wyświetleń!


Ponad 100 tys. wyświetleń bloga!  Ponad 400 komentarzy! Naprawdę nie spodziewałam się, że dobiję choćby do 10 tys., a tu proszę 100. Dziękuję Wam, kochani, za to, że jesteście ze mną... niektórzy już od samego początku. To jest niezwykłe! Tworzyć coś... dla kogoś. To dla Was i dzięki Wam nadal tu jestem. A więc jeszcze raz DZIĘKUJĘ! 





Wiem, że już od miesiąca nie ma nowego rozdziału, ale jestem tak zawalona obowiązkami, że nie mam chwili wolnego (koniec roku – poprawianie ocen i sami wiecie jak to jest). Postaram się w najbliższym czasie (a obstawiam na ten długi weekend po Bożym Ciele) dodać rozdział (jak na razie mam 20% całości tego rozdziału). Teraz  napisałam takie krótkie streszczenie tego co będzie się działo w kolejnym rozdziale. 




Harry wraz z Hermioną i Ronem teleportuje się do Hiszpanii. Alexander próbuje wyjaśnić im przez co przechodzi Wybraniec i jak mogą mu pomóc. Lucas próbuje odnaleźć zaklęcie zdejmujące czar zakochania z Hermiony, która robi wszystko, aby wydostać się z Hiszpanii. Alex po prośbie Alexandra przyjeżdża do Hiszpanii i wraz z Lucasem szuka zaklęcia dla Granger. Tymczasem Harry poddawany jest najcięższym, ostatnim próbom przed Wielkim Testem. Ron zaprzyjaźnia się z Ellie, która wróciła właśnie do domu z Rebbeca. Voldemort jest wściekły. W ramach zemsty za ucieczkę Pottera postanawia wymordować miasto czarodziejów w Irlandii. Zmusza Harry'ego do poddania się. Jeśli Potter tego nie zrobi, zagroził zaatakowaniem kolejnych miast.

 Buziaki! ;*
PS. Możecie mnie znaleźć (zaobserwować) na Twitterze: @SaveTheDay99
(zawsze fback)


2 komentarze:

  1. BRAKUJE MI CIEBIE 😭<3😭

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz świetnie i ja już nie mogę doczekać sie nowych rozdziałów

    OdpowiedzUsuń

Szablon
Alexx
ALEXX