2 paź 2017

Informacja

Witajcie, kochani!
Rozdział miał się pojawić w sobotę i miałam już napisaną połowę kiedy dowiedziałam się o śmierci bliskiej mi osoby...
Rozdział pojawi się na pewno w tym tygodniu... ale jeszcze nie wiem kiedy.


Tak przedstawiał się mój grafik na ten rok:

Wrzesień:
- rozdział 63

Pazdziernik:
- rozdział specjalny (08.10.)
- rozdział 64
- rozdział 65

Listopad:
- rozdział 66
- rozdział 67

Grudzień
- rozdział 68
- rozdział 69
- rozdział 70 (30.12.)

Do końca tego roku chciałabym zakończyć Magię Żywiołów i rozpocząć pisanie trzeciej części trylogii. Teraz z powodów w/w pewnie coś się zmieni. Aktualny grafik rozdziałów dostaniecie przy nowym rozdziale (prawdopodobnie w tym tygodniu).

Mam ostatnio trochę weny i pomysł na III część,  więc myślę, że będzie dobrze z częstotliwością dodawania rozdziałów.

Pozbieram się i wracam do pracy :)
Pozdrawiam
Alexx

1 komentarz:

  1. Brzmi dobrze.
    Daj sobie czas, odetchnij po tym, co się działo...i trzymam kciuki.
    Pozdrawiam, czekając z niecierpliwością na kontynuację.

    OdpowiedzUsuń

Szablon
Alexx
ALEXX