6 lut 2018

Prolog III części – "Szept Ciemności"

Prolog III części – "Szept Ciemności"
"Świat po śmierci Voldemorta"




♫ Music ♫


"Can't let this moment end
You set off a dream in me"
Loren Allred – Never Enough (The Greatest Showman Soundtrack)



Kilka dni po okrutnych zdarzeniach świat czarodziei powoli wraca do normy. Ludzie opłakują bliskich, którzy zginęli w ostatecznej bitwie. Bitwie, po której mój syn rozpłynął się w powietrzu. Wraz z Albusem, który wrócił z martwych, ustalamy co mogło się stać. Ludzie nie znikają od tak.
Rada Magii Żywiołów zebrała specjalny oddział, który przeszukuje całą Europę. Szukają mrocznej magii, która – według ich – pochłonęła Harry'ego. Nie chcę w to wierzyć. Nie dopuszczam do siebie takiej informacji. Mój syn nie mógłby skrzywdzić niewinnych, a przynajmniej to próbuję sobie wmówić.
Albus nie wyklucza teorii Rady Magii Żywiołów i postanowił zaangażować Magiczną Służbę Specjalną. Świat czarodziei potrzebuje odpowiedzi. Ja potrzebuję odpowiedzi. Nie zaprzestaniemy szukać. Nie poddam się.
Hogwart jest w trakcie renowacji, a od września zostanie ponownie otwarty i przyjmie uczniów. Do tego czasu muszą znaleźć nauczycieli. Albus chce, abym nadal był dyrektorem. Sam nie wiem czy to dobry pomysł. Nie wiem czy w ogóle wrócę do Hogwartu. Moim priorytetem jest Harry.
Rodzina Weasleyów pozwoliła sobie dopiero teraz opłakiwać Percy'go. Fred nadal nie wybudził się ze śpiączki i jak na razie nie jest pewne czy jeszcze kiedyś się obudzi.
Panna Granger odnalazła swoich rodziców i przywróciła im wspomnienia, a teraz wraz z najmłodszą latoroślą Weasleyów szukają Harry'ego w świecie mugoli.
— Severusie. — odwróciłem się w stronę głosu.
Albus wszedł do salonu kierując swój wzrok na szklaneczkę w moich dłoniach. Ognista. Naprawdę dobry towar.
— Co się stało? — zapytałem ignorując naganę.
Dumbledore pokręcił głową i zmęczony opadł na kanapę nadal patrząc nieprzychylnie na napój w mojej szklance.
— Niestety... nasze przypuszczenia były prawdziwe.
— Co masz na myśli? — wypiłem resztę Ognistej. Uczucie palenia w gardle sprawiło, że lekko się skrzywiłem. Nie powinienem tyle pić.
— Czarna magia, Severusie.
— Nie, nie... Albus, to nie może być tak... — wyszeptałem.
— MSS [1] wykryło duży wybuch niedaleko Japonii.
— Myślisz, że to... Harry?
— Myślę, że to prawdopodobne. — Albus pokiwał głową.
Przetarłem dłońmi zmęczone oczy.
— Czy MSS sprawdziło to dokładnie? Udali się w miejsce wybuchu? — wyrzucałem z siebie pytania. 
— Spokojnie, Severusie. — przystopował mnie. — MSS wszystko ustala. Niedługo dostaniemy pełny raport. Jak na razie możemy tylko przypuszczać. 
— Przypuszczać... — parsknąłem.
— Wiem, że się martwisz... tak jak my wszyscy... ale musisz zachować rozsądek. Dlatego proszę Cię abyś nie zrobił jakiejś głupoty.
— Na przykład?
— Nie jesteś sam, Severusie. — zapewnił mnie. Jego głos był pełen szczerości. — Pomożemy Ci. Pomogę Ci. Odzyskamy Harry'ego.
— Powiedz mi tylko czy zdołamy go sprowadzić z mroku.
— Jest kilka sposobów, ale jest to bardzo... destrukcyjne... niebezpieczne. 
— Dla niego?
— Dla niego i dla nas, ale nie spocznę dopóki Harry nie odzyska swojego dawnego życia.



____________________
Zaczynamy SZEPT CIEMNOŚCI :) Nowy rozdział jeszcze na pewno w lutym. 

2 komentarze:

  1. historia zaczyna być coraz ciekawsza. Czekam na kontynuację ;)
    Przy okazji proszę o zasubskrybowanie mojego kanału na yt: https://www.youtube.com/channel/UC6MyMz2rtCPblZFa7lEo4sQ?view_as=subscriber

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    coraz ciekawiej, Severus bardzo martwi się o Harrego...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Szablon
Alexx
ALEXX